Apmokėjimas

Atsiskaitymas už prekes galimas
šiais būdais:

  • Bankinis pavedimas. Už prekes atsiskaitykite tiesiog
    padarydami pavedimą į mūsų banko sąskaitą. Kaip mokėjimo paskirtį prašome
    įrašyti užsakymo numerį. Užsakymas bus apdorotas tik kai pavedimas pasieks
    mūsų banko sąskaitą.
  • Naudojantis elektronine bankininkyste. Mokant per
    mūsų partnerius Paysera galite prisijungti prie savo elektroninės
    bankininkystės paskyros bei nedelsiant apmokėti užsakymą. Šiuo būdų
    užsakymas bus pradėtas vykdyti greičiausiai.
  • Naudojantis Paysera. Galite užsakymą apmokėti
    naudojantis Paysera paslaugomis. Šiuo atveju užsakymą vykdyti taip pat
    pradėsime vykdyti iš karto, nes pinigų pervedimas įvyksta nedelsiant.

Prekių pristatymas

  • Minimalaus užsakymo suma – 10.00 Eur.
  • Perkant prekių už 40.00 Eur ir daugiau taikomas
    nemokamas prekių pristatymas.
  • Užsakymas pristatomas dėžėje arba maišelyje
    priklausomai nuo užsakymo apimties bei užsakytų produktų pobūdžio.
  • Prekės pristatomos Jūsų nurodytu adresu arba į
    pasirinktą LP Express paštomatą. Pristatymo kaina visoje Lietuvoje – 2.99
    Eur. Užsakymams didesniems nei 5kg svorio, taikomas papildomas
    mokestis.
  • Prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas nuo
    apmokėjimo gavimo.
  • Užsakymas laikomas gautu einamąją dieną jei jis
    gautas iki 12:00. Vėliau gautas užsakymas priskiriamas sekančiai darbo
    dienai.
  • Visi prekių užsakymai vykdomi naudojantis
    partneriais – LP Express paštomatais, LP kurjerių tarnyba arba į jūsų
    adresui priskirtu pašto skyriumi.
  • Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta
    nėra nepažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista). Taip
    pat privalo patikrinti ar siunta nėra pažeista iš vidaus, ar atvyko visos
    užsakytos prekės.
  • Jeigu siunta išoriškai pažeista ar trūksta kažkokių
    prekių – pirkėjas privalo siuntos nepriimti ir informuoti mus elektroninio
    pašto adresu labas@better.lt.
  • Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir
    pasirašius transporto įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba
    popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad siunta
    pristatyta nepažeistoje pakuotėje ir atitinka prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

Prekių grąžinimas

  • Dėl gautos nekokybiškos, prekinę išvaizdą
    praradusios prekės, pirkėjas privalo informuoti better.lt administraciją
    per 48 valandas atsiųsdamas detalų problemos aprašymą labas@better.lt
  • Gavus nekokybišką prekę ir apie tai informavus
    better.lt, mes savo lėšomis parsiųsime prekę atgal į sandėlį detaliam
    patikrinimui ir grąžinsime už nekokybišką prekę sumokėtus pinigus arba
    pakeisime prekę į kokybišką.
  • Norint atgauti už nekokybišką prekę sumokėtus pinigus
    pirkėjas privalo nurodyti savo vardą, pavardę, užsakymo numerį, nekokybiškos
    prekės pavadinimą, kiekį bei grąžinimo priežastį.
  • Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą,
    iš kurios buvo mokėta už prekes.
  • Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas
    nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir
    netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.